Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.06.2017 20:41 Publikacja: 19.06.2017 20:41
Mariusz Gaca wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego
Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek
materiał powstał we współpracy z Orange Polska
Coraz więcej abonentów operatorów telekomunikacyjnych i płatnej telewizji kupuje nie pojedynczy produkt, ale pakiet, łączący nie tylko różne usługi (telefon, internet, telewizję), ale też technologie (stacjonarną i mobilną). Według ostatnich danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z tzw. usług wiązanych korzystało w 2015 r. 37 proc. gospodarstw domowych. W ubiegłym roku liczba jeszcze wzrosła. Wskazują na to chociażby wyniki Orange Polska, jednego z największych operatorów usług konwergentnych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
- Umowa międzyoperatorska została podpisana – dowiedziała się „Rzeczpospolita” od producentów napojów. To oznacz...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności
Hamas i Izrael zasiadają do rozmów pokojowych, Francję ogarnia polityczny chaos, a chińskie firmy technologiczne...
Mimo trudnego otoczenia rynkowego giełdowe spółki idą ostro do przodu. Przyspieszają ekspansję i chcą wykorzysta...
Państwowe dotacje do zakupu elektrycznych samochodów nie wystarczają do rozpędzenia rynku. Naciskająca na elektr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas