Dziesięć lat konwergencji w Polsce

Już prawie milion abonentów Orange Polska korzysta z pakietów usług. Każdy zakupił średnio cztery produkty. To pokazuje, że strategia konwergentnego operatora sprawdza się i podoba się konsumentom oraz firmom.

Publikacja: 19.06.2017 20:41

Mariusz Gaca wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego

Mariusz Gaca wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

materiał powstał we współpracy z Orange Polska

Coraz więcej abonentów operatorów telekomunikacyjnych i płatnej telewizji kupuje nie pojedynczy produkt, ale pakiet, łączący nie tylko różne usługi (telefon, internet, telewizję), ale też technologie (stacjonarną i mobilną). Według ostatnich danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z tzw. usług wiązanych korzystało w 2015 r. 37 proc. gospodarstw domowych. W ubiegłym roku liczba jeszcze wzrosła. Wskazują na to chociażby wyniki Orange Polska, jednego z największych operatorów usług konwergentnych.

Pozostało 87% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca