Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.06.2017 20:41 Publikacja: 19.06.2017 20:41
Mariusz Gaca wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego
Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek
materiał powstał we współpracy z Orange Polska
Coraz więcej abonentów operatorów telekomunikacyjnych i płatnej telewizji kupuje nie pojedynczy produkt, ale pakiet, łączący nie tylko różne usługi (telefon, internet, telewizję), ale też technologie (stacjonarną i mobilną). Według ostatnich danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z tzw. usług wiązanych korzystało w 2015 r. 37 proc. gospodarstw domowych. W ubiegłym roku liczba jeszcze wzrosła. Wskazują na to chociażby wyniki Orange Polska, jednego z największych operatorów usług konwergentnych.
Teheran deklaruje gotowość do zakończenia wojny z Izraelem, polskie firmy osiągają rekord w terminowym regulowan...
Niespłacone długi jednoosobowych działalności gospodarczych urosły aż o pół miliarda złotych w zaledwie rok.
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem j...
Znacznie mniejszy obszar do obrony, większe nasycenie sprzętem, ale też większa możliwość operowania w powietrzu...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pakiety z internetem za granicą dla każdego w aplikacji w smartfonie. Tak jeden z telekomów chce walczyć o użytk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas