Reklama

Dziesięć lat konwergencji w Polsce

Już prawie milion abonentów Orange Polska korzysta z pakietów usług. Każdy zakupił średnio cztery produkty. To pokazuje, że strategia konwergentnego operatora sprawdza się i podoba się konsumentom oraz firmom.

Publikacja: 19.06.2017 20:41

Mariusz Gaca wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego

Mariusz Gaca wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

materiał powstał we współpracy z Orange Polska

Coraz więcej abonentów operatorów telekomunikacyjnych i płatnej telewizji kupuje nie pojedynczy produkt, ale pakiet, łączący nie tylko różne usługi (telefon, internet, telewizję), ale też technologie (stacjonarną i mobilną). Według ostatnich danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z tzw. usług wiązanych korzystało w 2015 r. 37 proc. gospodarstw domowych. W ubiegłym roku liczba jeszcze wzrosła. Wskazują na to chociażby wyniki Orange Polska, jednego z największych operatorów usług konwergentnych.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Pierwszy sukces systemu kaucyjnego. Operatorzy zawarli umowę
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Pokój na Bliskim Wschodzie, chaos we Francji i chińska ekspansja w Europie
Biznes
Żabka, Grodno, Scanway i mBank. Jesienny wysyp nowych strategii
Biznes
Elektryk tańszy niż rower. Włochy walczą o rynek, Europa wciąż w tyle
Reklama
Reklama