Pismo powołując się na anonimowych informatorów związanych z Oplem i PSA dodało, że Opel traci ok. 4 mln euro każdego dnia roboczego. W I kwartale strata netto wynosiła 210 mln dolarów.
Prezes PSA Carlos Tavares powiedział w maju, że spodziewa się dalszych strat Opal w bieżącym roku. Filia GM traciła w ostatnich 16 latach częściowo dlatego, że musiała wydawać po miliardzie dolarów rocznie na prace badawczo-rozwojowe, aby jej pojazdy spełniały europejskie normy emisji spalin, zdecydowanie inne od norm w USA czy w Chinach.
Jeden z kierowników PSA cytowany przez tygodnik poinformował, że ekipy wysokich przedstawicieli PSA, Opla i GM ds. integracji spotkały się w minionym tygodniu w Paryżu dla omówienia przyszłej strategii. Według tygodnika, Francuzi zgodzili się, by Opel miał własną ekipę kierowniczą w wielu obszarach, jakkolwiek wiele silników Opla zostanie zastąpione silnikami Peugeota, a przedstawiciele załogi obawiają się, że w dziale R&D zostanie tylko 800 pracowników z obecnych 7700.