Aktualizacja: 24.10.2017 17:44 Publikacja: 24.10.2017 17:27
Foto: Bloomberg
Decyzja ta oznacza, że niemiecka grupa zaoszczędzi ponad miliard dolarów, bo nie będzie musiała odkupić Porsche Cayenne i VW Touareg z lat modelowych 2013-16 i Audi Q7 z lat 2013-15. Na podstawie zawartej wczesnej ugody zatwierdzonej w maju przez sąd VW musiałby odkupić te pojazdy o napędzie 4x4, gdyby władze nie zgodziły sil na modyfikacje w silnikach.
W ramach ugody Volkswagen zobowiązał się przeznaczyć co najmniej 1,22 módl dolarów na naprawę albo odkupienie prawie 80 tys. pojazdów z 3-litrowymi dieslami, a ponadto zapłacić właścicielom naprawionych aut odszkodowania od 8500 do 17 tys. dolarów. Gdyby agencja EPA i kalifornijski urząd CARB nie dały swej zgody, koszty tej operacji wyniosłyby 4,04 mld dolarów
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
Nie ma porozumienia odnośnie do unijnego mechanizmu SAFE, z którego będzie można pożyczyć do 150 mld euro na zak...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas