Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.10.2017 12:33 Publikacja: 26.10.2017 12:20
Harvey Weinstein
Foto: Bloomberg
„Lexus postanowił wypowiedzieć porozumienia z The Weinstein Co o współpracy producenta luksusowych aut ze studiem filmowym nad różnymi projektami filmów i programów telewizyjnych" — podała w emailu rzecznika firmy. Lexus sponsorował telewizyjny reality show „Project Runway" produkowany przez Weinstein Co.
Producent aut nie pojawi się już w tym programie po obecnym 16. wydaniu, które już sfilmowano — wyjaśniła rzeczniczka. Lexus nie będzie też parterem tej firmy w produkcji filmów krótkometrażowych debiutujących realizatorów w ramach Lexus Short Films, produkowanych przez Weinstein Co.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Europa korzysta z cudzych katastrof ekologicznych – wynika z raportu brytyjskiej organizacji Earthsight. Sprowad...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Zawieszone spotkanie Trumpa z Putinem, sejmowy zakaz hodowli zwierząt na futra oraz nowa umowa USA–Australia o m...
Uczestnicy debaty zgodnie wskazywali, że etyczne działanie nie wyklucza się z zyskiem, ale ostrzegali przed nadm...
Kształtowi nowego Programu Ramowego Unii Europejskiej oraz temu, w jaki sposób Polska może najefektywniej wykorz...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Po trzech kwartałach br. wartość inwestycji VC w Polsce była wyższa niż w całym ub. r. – podaje PFR. Choć ostatn...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas