Skoda otwiera wirtualne salony

Skoda zaczyna przyciągać klientów nowego rodzaju innowacyjnymi usługami. Są nimi specjalnie zaprojektowane wirtualne salony, gdzie klient ogląda i poznaje samochód, bez konieczności składania osobistej wizyty u dealera.

Aktualizacja: 29.10.2017 15:36 Publikacja: 29.10.2017 15:17

Skoda otwiera wirtualne salony

Foto: materiały prasowe

Taki wirtualny salon nie ma nic wspólnego ze „zwyczajnym" oglądanie zdjęć samochodu. Przez internet zainteresowany autem klient prowadzi z doradcą rozmowę video w czasie rzeczywistym. Zadaje mu pytania, za jego pośrednictwem może także umówić się na jazdę próbną w punkcie dealerskim, który znajduje się najbliżej domu lub miejsca pracy.

Zaletą jest także znacznie dłuższa niż w „zwykłym" salonie możliwość odwiedzin. Wirtualna wizyta możliwa jest bowiem od godziny 10.30 do 21.30 we wszystkie dni tygodnia. Można ją odbyć za pośrednictwem smartfonu, tabletu lub stacjonarnego komputera bez względu na zainstalowany system operacyjny czy rodzaj przeglądarki. Klient dzwoni do wirtualnego salonu i podaje swój numer telefonu komórkowego, na który następnie oddzwania doradca.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?