W ramach dnia z inwestorami Faurecia należąca w 46 procentach do grupy PSA podała, że przewiduje średni wzrost obrotów o 5 proc. rocznie w latach 2019-22 do ponad 20,5 mld euro i marżę operacyjną 8 proc. (w 2018 r. miała 17,5 mld i 7,3 proc.). Grupa potwierdziła założenia na 2019 r., m.in. marżę co najmniej 7 proc., liczy na popyt wśród firm i zmotoryzowanych na systemy infotainment, nastrojowe oświetlenie i rozwiązania zwiększające komfort.

- Mimo trudnych warunków rynkowych kontynuowaliśmy strategię dostosowywania się do kokpitu przyszłości i nowej mobilności kładąc jednocześnie nacisk na elastyczność i pełne zadowolenie naszych klientów - oświadczył dyrektor generalny Patrick Koller.

Kupno japońskiej Clarion Electronics pozwoliło uzupełnić zakres działań dotyczących wyposażenia wnętrz pojazdów, tapicerki i układów kontroli emisji spalin. Faurecia przyspieszyła inwestycje w ogniwo paliwowe licząc na popularność tej technologii

Koller zapewnił słuchaczy, że strategia firmy nie zmieni się nawet przy zmianie struktury akcjonariatu w razie fuzji PSA i FCA. ( PSA zamierza rozdać swym akcjonariuszom 46 proc. w Faurecii.) Obie grupy poinformowały wewnętrznymi pismami swych pracowników, że prace przygotowawcze postępują szybko, podpisanie listu intencyjnego o fuzji powinno nastąpić w najbliższych tygodniach.