Aktualizacja: 15.12.2017 07:25 Publikacja: 15.12.2017 07:16
Foto: 123rf.com
Uroczystość odbyła się w obecności prezesa Carlosa Ghosna, ministra gospodarki Bruno Le Maire i licznych przedstawicieli miejscowych władz.
Dyrektor fabryki Pierre-Emmanuel Andrieux poinformował, że firma zainwestowała 36 mln euro w unowocześnienie linii montażowej, a uruchomienie jej pozwoliło zatrudnić 151 osób zwiększając załogę w Dieppe do 392. Pierwsze samochody trafią do klientów europejskich w I kwartale 2018, a w krajach o ruchu lewostronnym w II kwartale.
Jest wtorek, 12 listopada, a w najnowszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek przedstawia przegląd najważniejszych wydarzeń gospodarczych.
Eksperci od handlu wskazują, że coraz popularniejszy wśród konsumentów w Polsce staje się trend kupowania z odroczonymi płatnościami.
Od przyszłego roku samochody mogą podrożeć o kilka, kilkanaście tysięcy złotych z powodu wzrostu kosztów produkcji przez nowe regulacje emisji spalin. Natomiast potanieć mogą auta elektryczne
W dyskusjach wokół kształtu systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), zarówno na poziomie dyrektyw unijnych, jak i na każdym lokalnym rynku, należy pamiętać o kilku zasadach i kluczowych elementach.
Patrząc na rynek eventowy, myślimy, że gospodarka rozwija się w dobrym kierunku. Praktycznie na każdym organizowanym wydarzeniu od czasów covidowych notujemy rekordowe parametry – mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP.
Dane na temat przemieszczania się ludności, czy zagęszczenia mieszkańców, pomagają firmom i miastom podejmować odpowiednie decyzje.
Po awarii systemu energetycznego SEN w październiku przyszła pora na huragany. Oskar i Rafael niszczyły sieć, do 8 listopada przywrócono w Hawanie dostawy elektryczności zaledwie w 20 procentach. Rosja obiecała Kubie dostawę 80 tys. ton oleju napędowego w związku z kryzysem energetycznym.
W 2023 roku w Polsce powstało prawie 400 tysięcy nowych firm, a rynek przedsiębiorstw liczy już blisko 2,5 miliona aktywnych biznesów. Jak właściciele firm ubezpieczają swój biznes w obliczu coraz większych wyzwań gospodarczych i klimatycznych
Od przyszłego roku samochody mogą podrożeć o kilka, kilkanaście tysięcy złotych z powodu wzrostu kosztów produkcji przez nowe regulacje emisji spalin. Natomiast potanieć mogą auta elektryczne
Wraz z coraz większą popularnością samochodów elektrycznych zapotrzebowanie na baterie wzrośnie czterokrotnie do 2030 roku, - prognozuje firma doradcza Bain & Company. Nadal dominować będą ogniwa litowo-jonowe, ale branża intensywnie poszukuje nowych rozwiązań, które zwiększą zasięg i obniżą ceny aut elektrycznych.
Chiny stają się globalnym centrum prac nad technologią latających samochodów. Futurystyczne pojazdy łączące poruszanie się pod drogach z możliwością lotu, wkrótce mogą tam być codziennością. Powstają fabryki i infrastruktura.
Chińska firma CATL wprowadzi na rynek chiński nowy "super akumulator" do samochodów hybrydowych. Bateria ma mieć elektryczny zasięg 400 km i szybkie ładowanie. Taka bateria ustawi na nowo hybrydy plug-in, które mogą mieć zasięg jak auta elektryczne posiadając do tego silnik spalinowy, który możemy wykorzystać na długich trasach.
Baterie potasowo-jonowe to alternatywa dla tradycyjnych systemów litowo-jonowych, dzięki obfitym zasobom potasu na całym świecie. Rewolucją może być też zastosowanie sodu.
Na polskim rynku nieustannie maleje popyt na samochody ciężarowe. Spadki jednak tracą dynamikę.
Nowa Vitara będzie miała napęd elektryczny i oparta jest na koncepcyjnym modelu Suzuki EVX. Auto będzie produkowana w Indiach, zostało opracowane wspólnie z Toyotą i trafi do Europy latem 2025 roku.
Przyszłe decyzje w przemyśle motoryzacyjnym USA będą zapadać w zależności od ostatecznego wyniku wyborów. Zwycięstwo Donalda Trumpa odsunie w czasie realizację ambitnych celów klimatycznych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas