Reklama
Rozwiń

O cyberbezpieczeństwo muszą zadbać obie strony

Z bankowości internetowej korzysta już 15 mln Polaków, a blisko połowa z tego grona robi operacje finansowe przez aplikacje mobilne. Za tempem, w jakim technologie wchodzą do naszych portfeli, musi nadążać dbałość o bezpieczeństwo.

Publikacja: 10.11.2016 07:41

Cel strategiczny: bezpieczeństwo

Banki coraz częściej ostrzegają klientów przed pojawiającymi się cyberzagrożeniami, a skuteczna komunikacja z użytkownikami to jeden z kluczowych elementów ich polityki. Najnowszy przykład? Właśnie nowe technologie i cyberbezpieczeństwo to jeden z punktów ogłoszonej w ubiegłym tygodniu strategii PKO BP. To ważne, zwłaszcza że banki stają się też bramą do e-administracji.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych