Oddziały Millennium w mini formacie

Bank Millennium udostępnił swój pierwszy mini oddział bankowy w nowej aranżacji.

Aktualizacja: 15.02.2018 13:38 Publikacja: 15.02.2018 13:19

Foto: ROL

Bank otworzył placówkę w nowej formie w Galerii Krakowskiej. Ma pozwalać klientom na szybką i komfortową relacje z bankiem. W takim mini oddziale będzie można na przykład ekspresowo założyć konto lub wziąć pożyczkę.

— Zgodnie z przyjętą strategią Banku Millennium na lata 2018-2020, jednym z naszych strategicznych celów jest znaczący wzrost akwizycji nowych, aktywnych klientów. W obecnych czasach potencjalni klienci mają coraz mniej czasu na chodzenie do tradycyjnych oddziałów, a swój wolny czas bardzo często spędzają w centrach handlowych. W związku z tym wybieramy miejsca, gdzie klienci lubią przebywać i spędzają dużo czasu. Chcemy być bliżej nich i umożliwić im łatwiejszy dostęp do usług bankowych — mówi Wojciech Rybak, członek zarządu Millennium.

Mimo postępującej cyfryzacji bank ma wciąż dość sporo placówek, choć ich liczba powoli maleje i rynek zastanawia się jaka będzie strategia banku w tym zakresie i czy będzie zamykał więcej placówek stawiając mocniej na bankowość cyfrową (internetową i mobilną). W 2017 r. ich liczba zmniejszyła się o 14, do 355 (koszty fizycznej infrastruktury, czyli głównie koszty najmu zmalały o 16,4 mln zł).

We wdrażanych w Banku Millennium placówkach bankowych Millennium mini, klienci będą mogli realizować transakcje online, a także założyć podstawowe produkty bankowe u doradcy. Mini placówki będą oferować konta osobiste i oszczędnościowe, karty (debetowe i kredytowe), a także produkty kredytowe: kredyt gotówkowy i limit do konta osobistego. Mini placówki Banku Millennium będą oferować usługi bezgotówkowe, jednak większość z nich będzie wyposażona w bankomato-wpłatomat umożliwiając tym samym dokonywanie transakcji gotówkowych bezpośrednio przez klientów.

— Adaptacja profesjonalnej obsługi do nowego, mniejszego, mini formatu, to dopasowanie do stylu życia i bankowania klientów, którzy mimo otwartości na nowe technologie w bankowości, wciąż potrzebują bezpośredniej relacji z doradcą. Liczymy więc, że zwiększenie dostępności oraz zakres oferowanych usług w naszych oddziałach Millennium mini, spotka się z pozytywnym odbiorem wśród obecnych i nowych klientów, a nowy format stanie się na stałe elementem sieci oddziałów naszego banku w galeriach handlowych — dodaje Wojciech Rybak.

Millennium mini wyróżniają się nowoczesnym stylem i praktyczną aranżacją nawiązują do wyglądu nowych oddziałów Banku Millennium. Nowy format ma z jednej strony pozwolić na szybką obsługę, ale też zapewnić maksimum komfortu i dyskrecji w trakcie rozmów i realizacji czynności bankowych.

Na zlecenie Banku Millennium firma IBRiS przeprowadziła badanie Finanse Przyszłości, czyli jak Polacy wyobrażają sobie swój bank w 2018 i 2028 roku. Ponad 40 proc. respondentów skłonnych jest założyć, że w 2028 r. oddziały banków nie znikną, lecz zamienią się w placówki w pełni automatyczne - uważa tak 90 proc. badanych, przy czym ponad 37 proc. nie ma co do tego wątpliwości, że nastąpi pełna automatyzacja. Aż 92 proc. sądzi, że w 2028 roku większość spraw takich jak założenie lokaty czy wzięcie pożyczki będzie można załatwić przy pomocy wirtualnej rzeczywistości bez konieczności wizyty w oddziale (ponad połowa jest tego niemal pewna). Blisko 80 proc. pytanych sądzi, że w 2028 roku będzie brała kredyt lub zakładała lokatę w bankomacie lub za pomocą aplikacji mobilnej.

Bank otworzył placówkę w nowej formie w Galerii Krakowskiej. Ma pozwalać klientom na szybką i komfortową relacje z bankiem. W takim mini oddziale będzie można na przykład ekspresowo założyć konto lub wziąć pożyczkę.

— Zgodnie z przyjętą strategią Banku Millennium na lata 2018-2020, jednym z naszych strategicznych celów jest znaczący wzrost akwizycji nowych, aktywnych klientów. W obecnych czasach potencjalni klienci mają coraz mniej czasu na chodzenie do tradycyjnych oddziałów, a swój wolny czas bardzo często spędzają w centrach handlowych. W związku z tym wybieramy miejsca, gdzie klienci lubią przebywać i spędzają dużo czasu. Chcemy być bliżej nich i umożliwić im łatwiejszy dostęp do usług bankowych — mówi Wojciech Rybak, członek zarządu Millennium.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Banki
Zysk Pekao wyraźnie powyżej oczekiwań. Mocny początek roku
Banki
Lista hańby. Największe banki UE wciąż wspierają rosyjską wojnę
Banki
Lepszy początek roku Deutsche Banku, gorszy BNP Paribas
Banki
Saga frankowa drenuje banki. Czy uchwała Sądu Najwyższego coś zmieni?
Banki
Zmiany w zarządzie największego polskiego banku. Nowy wiceprezes PKO
Materiał Promocyjny
20 lat Polski Wschodniej w Unii Europejskiej