Aktualizacja: 26.03.2018 21:27 Publikacja: 26.03.2018 21:00
Foto: 123RF
Polska bankowość internetowa jest w ścisłej europejskiej i światowej czołówce – wynika z raportu firmy e-point. Przebadano 30 portali wiodących banków (15 banków z Polski i 15 z Europy: Wielkiej Brytanii, Niemiec i Hiszpanii), skupiając się na ich technologicznych aspektach.
Co jest przewagą portali polskich banków? 93 proc. z nich jest zaprojektowanych w RWD (Responsive Web Design, technika projektowania strony tak, aby jej wygląd i układ dostosowywał się automatycznie do rozmiaru okna przeglądarki, na której jest wyświetlany, np. komputera, smartfona czy tabletu). W Europie jedynie 53 proc. portali bankowych zaprojektowano w ten sposób. Tam większość z nich działa na zasadzie występowania dwóch wersji: dla komputerów oraz mobilnej, w „lekkim" wydaniu.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas