– Od wczoraj miałam logować się na internetowych stronach Pekao, aby korzystać z rachunku. Okazało się to niemożliwe – powiedziała nam jedna z klientek banku, korzystająca z rachunku dla klientów biznesowych.
Osobiście udała się do tzw. macierzystej placówki banku, obecnie Pekao, gdzie dowiedziała się, że jej konto jest zablokowane i że ponownie powinna założyć internetowy rachunek.
– Od prawie trzech miesięcy nasi dawni klienci są klientami Pekao. My nie możemy im udzielać informacji, nawet gdybyśmy chcieli, gdyż już ich nie widzimy w naszym systemie – powiedziała nam rzecznik Banku BPH Małgorzata Dłubak.
Przedstawiciele Pekao twierdzą z kolei, że od kilku miesięcy wysyłali instrukcje postępowania do swoich nowych klientów.
– Jeśli klientka nie otrzymała korespondencji (mogło to wynikać z tego, że np. nie zaktualizowała w banku adresu bądź też przesyłka nie doszła z winy Poczty Polskiej), hasło i numery dostępowe do Pekao24 może otrzymać od ręki w oddziale lub przez call center – powiedziała nam Wioletta Rodach z Pekao.