Aktualizacja: 16.07.2017 14:27 Publikacja: 16.07.2017 14:27
Foto: www.sxc.hu
Pracownika serwisującego bankomat w miejscowości Corpus Christi w Teksasie spotkała zaskakująca przygoda. Wszedł do pomieszczenia za urządzeniem by naprawić zamek i niechcący zatrzasnął za sobą drzwi. Zarówno kartę dostępu jak i telefon zostawił w samochodzie, więc nie miał żadnej możliwości otwarcia drzwi – podaje Caller Times.
Najpierw wołał o pomoc, ale nikt mu nie odpowiedział. Mógł nie być słyszany z powodu grubych ścian. Później wpadł na pomysł, by przez otwór w bankomacie wysunąć liścik ze słowami „Pomocy! Utknąłem tutaj i nie mam telefonu. Proszę, zadzwońcie do mojego szefa..." oraz z numerem telefonu do szefa.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas