#RZECZoBIZNESIE: Mariusz Gromada: Big data pomaga budować bliższe relacje z klientami

Celem banku nie jest wiedzieć wszystko, tylko to, co jest niezbędne do budowy bliższych relacji z klientami – mówi Mariusz Gromada, Kierujący Zespołem Analitycznego Wsparcia Kampanii, Bank Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 13.12.2017 11:17 Publikacja: 13.12.2017 11:14

#RZECZoBIZNESIE: Mariusz Gromada: Big data pomaga budować bliższe relacje z klientami

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczył, że big data wyrosła z Business Intelligence (BI).

- Business intelligence to analityka biznesowa, czyli procesy przekształcania danych w wiedzę, która wykorzystywana jest do trafnych decyzji. Dzisiaj sukces biznesowy zależy od identyfikowania szans i ryzyk. Jest to szczególnie istotne w branży finansowej, gdzie proces decyzyjny niemal w całości opiera się na pogłębionej analizie danych – mówił Gromada.

Pozostało 85% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Banki
EBC znów obciął stopę depozytową. Czwarty raz w 2024 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Banki
Niespodziewany ruch banku centralnego Szwajcarii ws. stóp procentowych
Banki
Szwajcarski bank centralny tnie stopy mocniej niż się spodziewano
Banki
Ludwik Kotecki, RPP: Adam Glapiński złamał naszą dżentelmeńską umowę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Banki
Były prezes państwowego banku chińskiego idzie do więzienia