#RZECZoBIZNESIE: Mariusz Gromada: Big data pomaga budować bliższe relacje z klientami

Celem banku nie jest wiedzieć wszystko, tylko to, co jest niezbędne do budowy bliższych relacji z klientami – mówi Mariusz Gromada, Kierujący Zespołem Analitycznego Wsparcia Kampanii, Bank Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 13.12.2017 11:17 Publikacja: 13.12.2017 11:14

#RZECZoBIZNESIE: Mariusz Gromada: Big data pomaga budować bliższe relacje z klientami

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczył, że big data wyrosła z Business Intelligence (BI).

- Business intelligence to analityka biznesowa, czyli procesy przekształcania danych w wiedzę, która wykorzystywana jest do trafnych decyzji. Dzisiaj sukces biznesowy zależy od identyfikowania szans i ryzyk. Jest to szczególnie istotne w branży finansowej, gdzie proces decyzyjny niemal w całości opiera się na pogłębionej analizie danych – mówił Gromada.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Banki
Sprzedaż Santander Bank Polska da impuls do dużych przetasowań na rynku?
Banki
ING BSK i Citi Handlowy pokazały dobre wyniki
Banki
Kryptowalutowa afera korupcyjna na Litwie. Zamieszany urzędnik banku centralnego
Banki
Zysk Citi Handlowego powyżej oczekiwań rynkowych
Banki
Jak poradził sobie ING BSK w I kwartale? Bank podał wyniki
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem