#RZECZoBIZNESIE: Mariusz Gromada: Big data pomaga budować bliższe relacje z klientami

Celem banku nie jest wiedzieć wszystko, tylko to, co jest niezbędne do budowy bliższych relacji z klientami – mówi Mariusz Gromada, Kierujący Zespołem Analitycznego Wsparcia Kampanii, Bank Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 13.12.2017 11:17 Publikacja: 13.12.2017 11:14

#RZECZoBIZNESIE: Mariusz Gromada: Big data pomaga budować bliższe relacje z klientami

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczył, że big data wyrosła z Business Intelligence (BI).

- Business intelligence to analityka biznesowa, czyli procesy przekształcania danych w wiedzę, która wykorzystywana jest do trafnych decyzji. Dzisiaj sukces biznesowy zależy od identyfikowania szans i ryzyk. Jest to szczególnie istotne w branży finansowej, gdzie proces decyzyjny niemal w całości opiera się na pogłębionej analizie danych – mówił Gromada.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Banki
BGK udzielił kredytu na przebudowę i modernizację hotelu w centrum… Rzymu
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama