fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biznes

Żywiec otworzy centrum obsługi klientów

Fotorzepa, Tom Tomasz Jodłowski
Kilkanaście milionów złotych będzie kosztować Grupę Żywiec uruchomienie Centrum Obsługi Klienta w stolicy Górnego Śląska. Pracę znajdzie w nim ponad 250 osób
Tworzone centrum będzie zajmować się kompleksową obsługą 80 tys., spośród 100 tys. sklepów i hurtowni, z którymi współpracuje notowany na GPW Grupa Żywiec, wicelidera polskiego rynku piwa. Będą mogli tam m.in. składać zamówienia, zgłaszać reklamacje i negocjować warunki umów.
— To pierwsze tego typu centrum nie tylko w branży piwnej, ale całym sektorze dóbr szybko zbywalnych w Polsce — mówi "Rz" Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec.
—  Katowice zostały wybrane z uwagi na łatwość pozyskania wykwalifikowanych pracowników, niskie koszty związane z utworzeniem centrum obsługi, łatwość dojazdu, infrastrukturę teleinformatyczną, optymalny standard nieruchomości oraz szybki termin dla uruchomienia przedsięwzięcia - wyjaśnia Mariusz Borowiak, dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji Grupy Żywiec.
Centrum ma ruszyć jesienią 2011 r. Pracę zajdzie w nim ponad 250 osób.
Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA