fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

VAT

Co robić, gdy usługa już w kasie, a klient żąda faktury

Co należy zrobić, w przypadku gdy wykonana usługa została zaewidencjonowana na kasie, a klient zażądał wystawienia faktury?
Zgodnie z art. 106 ust. 4 u[link=http://www.rp.pl/aktyprawne/akty/akt.spr?id=172827]stawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług[/link] (pkt I-1) podatnik powinien wydać fakturę we wszystkich przypadkach, gdy nabywca usługi zażąda jej wystawienia. W takich przypadkach przepisy § 7 ust. 3 [link=http://www.rp.pl/aktyprawne/akty/akt.spr?id=291169]rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2008 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług[/link] (Dz. U. Nr 212, poz. 1337, z późn. zm.) stanowią, że wystawiony na kasie paragon dołącza się do kopii faktury, którą podatnik ma obowiązek przechowywać przez okres wymieniony w art. 112 ww. ustawy.
Źródło: Ministerstwo Finansów
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA