fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Polska dominuje w internetowym eksporcie

materiały prasowe
Piotr Mazurkiewicz
Polska to specyficzny rynek – ma najwyższy, 30-proc., udział sprzedaży eksportowej - mówi Claudia Helming, współzałożycielka serwisu DaWanda
Rz: Skąd pomysł na platformę do sprzedaży w internecie rzeczy niszowych projektantów ubrań czy akcesoriów?Claudia Helming: Lata temu pracowałam w Moskwie w biznesie internetowym i gdy przed Bożym Narodzeniem wracałam do domu, postanowiłam kupić jakieś lokalne produkty na prezenty. Mój kolega z pracy Michael Puetz miał podobny pomysł i ze sporym zdziwieniem zauważyliśmy, iż poza wódką w sklepach dominują te same rzeczy, które można dostać w jakimkolwiek innym mieście europejskim. Nie chcieliśmy kupować masowej produkcji, a jako że próby zrobienia własnoręcznie matrioszek przyniosły raczej umiarkowany efekt, w zasadzie wtedy podjęliśmy decyzję o stworzeniu platformy, która umożliwi ludziom z takimi uzdolnieniami dotarcie do klientów. Wystartowaliśmy w 2006 r.U nas szycie czy robienie ?na drutach wynikało nie tak dawno z tego, że niczego ?nie było w sklepach. Niełatwo będzie stereotyp przełamać.W Europie Zachodniej zmiany w zachowaniach konsumentó...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA