Reklama

Rozwój technologii zmienia potrzeby i preferencje Polaków

Chcemy, żeby płatności były bezpieczne, intuicyjne, szybkie i wygodne. Stają się takie dzięki nowatorskim rozwiązaniom.

Publikacja: 29.08.2024 21:48

Wakacje są już na finiszu. 80 proc. turystów z Europy Środkowo-Wschodniej deklarowało chęć płacenia podczas swoich zagranicznych podróży kartą, smartfonem lub smartwatchem – wynika z badania Visa CEE Travel and Payment Intentions Study 2024.

– Polacy nie odbiegają od regionalnej średniej, a tę metodę płacenia cenią w szczególności za wygodę (70 proc.), szybkość (56 proc.) i bezpieczeństwo rozumiane jako brak ryzyka utraty gotówki (51 proc.) – komentuje Adrian Kurowski, dyrektor generalny firmy Visa w Polsce.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama