Reklama
Rozwiń

Amerykańsko-chińska wojna na nowości nabiera tempa

Amazon z USA i chiński Alibaba to nie tylko liderzy sprzedaży internetowej. Firmy te skutecznie rozwijają się również, jeśli chodzi o stacjonarne placówki, które zazwyczaj są naszpikowane nowymi rozwiązaniami technologicznymi.

Publikacja: 26.02.2019 21:50

Amerykańsko-chińska wojna na nowości nabiera tempa

Foto: Bloomberg

W przypadku tych firm pęd ku wymyślaniu nowych rozwiązań oczywiście nakręca wzajemna rywalizacja o miano najbardziej innowacyjnej firmy handlowej świata. Przy okazji sieci handlowe bez tak mocnego pionu internetowego też muszą przyłączyć się do tej rywalizacji. A to z kolei oznacza, że cały sektor unowocześnia się dużo szybciej.

Dyskretny system

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy