Reklama

Amerykańsko-chińska wojna na nowości nabiera tempa

Amazon z USA i chiński Alibaba to nie tylko liderzy sprzedaży internetowej. Firmy te skutecznie rozwijają się również, jeśli chodzi o stacjonarne placówki, które zazwyczaj są naszpikowane nowymi rozwiązaniami technologicznymi.

Publikacja: 26.02.2019 21:50

Amerykańsko-chińska wojna na nowości nabiera tempa

Foto: Bloomberg

W przypadku tych firm pęd ku wymyślaniu nowych rozwiązań oczywiście nakręca wzajemna rywalizacja o miano najbardziej innowacyjnej firmy handlowej świata. Przy okazji sieci handlowe bez tak mocnego pionu internetowego też muszą przyłączyć się do tej rywalizacji. A to z kolei oznacza, że cały sektor unowocześnia się dużo szybciej.

Dyskretny system

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama