Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.02.2019 21:50 Publikacja: 26.02.2019 21:50
Na ostatnich targach elektroniki konsumenckiej w Las Vegas roboty, które można wykorzystywać również w sklepie, pokazało szereg firm, jak choćby Samsung. Na tej imprezie liczy się jednak głównie aspekt marketingowy, stąd urządzenia służyły głównie do przekazywania informacji klientom.
Na branżowych imprezach pokazywane są maszyny, które mogą sprawdzać stan zatowarowania sklepu, w razie braków od razu składać zamówienia czy dowozić towar z zaplecza. Takie funkcje ma robot pokazany na ubiegłorocznej edycji Fujitsu Forum w Tokio. Urządzenie może też choćby weryfikować terminy przydatności produktów do spożycia. – Jeszcze w 2018 r. może się pojawić w japońskich sklepach, zainteresowanie jest spore – mówi „Rzeczpospolitej" Masato Yoshiwara, inżynier ze spółki Fujitsu Advanced Engineering. – W dalszej perspektywie myślimy o wprowadzeniu tego produktu na globalny rynek – dodaje.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chatboty, nowatorskie metody płatności i rosnący udział AI w wyszukiwaniu i nabywaniu produktów – w tym kierunku...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Choć sytuacja branży się poprawia, to wyzwań nadal nie brakuje. Liczba aptek od lat spada, a marże w hurcie są p...
Zaległe zadłużenie firm wynajmujących kampery w ciągu trzech lat niemal się podwoiło. Najlepiej radzi sobie ryne...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nowe technologie zwiększają efektywność i pomagają podejmować właściwe decyzje – również w finansach.
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas