Reklama
Rozwiń
Reklama

Dirk Arnold: Zasięg e-auta nie jest problemem

Ceny pojazdów z silnikami tradycyjnymi i elektrycznymi zrównają się za sześć–siedem lat – mówi wiceprezes BMW odpowiedzialny za rozwój technologii Dirk Arnold.

Aktualizacja: 20.10.2017 09:49 Publikacja: 19.10.2017 19:31

Dirk Arnold

Dirk Arnold

Foto: materiały prasowe

Rz: Kiedy rok temu decydował się pan na objęcie stanowiska członka zarządu odpowiedzialnego za rozwój technologiczny w BMW, wiedział pan, że dojdzie do takiego jak obecnie przyspieszenia na rynku aut elektrycznych?

Miałem świadomość, że w pewnym momencie do takiego przyspieszenia dojdzie. Ale rzeczywiście rok temu znałem tylko część planów elektryfikacji naszych modeli. Jak się pani domyśla, na przygotowanie 25 modeli aut elektrycznych potrzeba czasu. Planowanie tej strategii zaczęło się trzy lata temu.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Niewidzialne kobiety. O równość szans będziemy walczyć jeszcze 100 lat
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama