Reklama

Komorowski: Czy Hołownia umyje rece?

Najważniejszym zadaniem Trzaskowskiego jest pozyskanie wyborców Hołowni. Pytanie, czy pomoże mu w tym sam Szymon Hołownia, czy umyje ręce - powiedział w TOK FM były prezydent Bronisław Komorowski.

Aktualizacja: 29.06.2020 12:30 Publikacja: 29.06.2020 07:58

Komorowski: Czy Hołownia umyje rece?

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

amk

Bronisław Komorowski ocenił, że wyniki pierwszej tury wyborów prezydenckich wróżą bardzo wyrównaną II turę.

Komorowski uważa, że ewentualna wygrana Rafała Trzaskowskiego jest szansą dla Hołowni - w przypadku przyspieszonych wyborów parlamentarnych, niewykluczonych w takiej sytuacji - Hołownia ma szansę "dowieźć" swoje poparcie i zaistnieć w parlamencie.

O wynikach drugiej tury zadecyduje to, czyich wyborców przekonają rywale.

Według Komorowskiego kluczowym zadaniem Rafała Trzaskowskiego będzie przekonanie do siebie wyborców Szymona Hołowni, którzy, jak uważa były prezydent, są nieco bardziej centro-konserwatywni niż wyborcy kandydata KO.

- Trzaskowski musi nie tylko włożyć wiele wysiłku w kontaktowanie się z ludźmi, ale również dużo mądrości w kontaktowanie się ze swoimi dotychczasowymi rywalami po stronie opozycyjnej - uważa Komorowski.

Reklama
Reklama

Były prezydent zastanawiał się, czy Szymon Hołownia będzie przekonywał swoich wyborców do Rafała Trzaskowskiego, czy raczej "umyje ręce".

Wydarzenia
Poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu T-Mobile Voice Impact Award!
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama