Reklama

Nowy etap kampanii KO. „Współpraca, a nie kłótnie”

Na ulicach zawisną dziś nowe billboardy Koalicji Obywatelskiej z nowym hasłem: „Współpraca, a nie kłótnie”. Jak pisze Onet, ugrupowanie ma od teraz konsekwentnie ostrzegać także przed zapowiadanym przez Prawo i Sprawiedliwość podwyższeniem minimalnej płacy do 4 tysięcy złotych.

Aktualizacja: 13.09.2019 12:19 Publikacja: 13.09.2019 12:08

Nowy etap kampanii KO. „Współpraca, a nie kłótnie”

Foto: tv.rp.pl

adm

- W polskiej polityce potrzebna jest zmiana. Musimy zasypać rów, który nas podzielił. Potrzebny jest dialog i współpraca, a nie kłótnie. Podziały w społeczeństwie są tak głębokie, że dzielą nawet rodziny, przechodzą w poprzek świątecznych stołów. Z tym trzeba skończyć – powiedziała w rozmowie z Onetem osoba, która związana jest ze sztabem Koalicji Obywatelskiej.

Twarzą nowego etapu kampanii wyborczej będzie Małgorzata Kidawa-Błońska, która została przedstawiona przez Grzegorza Schetynę jako kandydatka Koalicji Obywatelskiej na premiera. Jej łagodny wizerunek ma być przeciwwagą dla postawy Prawa i Sprawiedliwości, głównie dla Jarosława Kaczyńskiego.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Polityka
Luksusowe limuzyny dla kancelarii Nawrockiego. Nieoficjalnie: trafią do ministrów
Polityka
To koniec Platformy Obywatelskiej. W sobotę przestanie istnieć
Polityka
Czarzasty nie może być pewien, że zostanie marszałkiem? Wątpliwości w koalicji
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Nowy sondaż partyjny: KO wraca na pozycję lidera, sześć partii w Sejmie
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama