Reklama

Nowy etap kampanii KO. „Współpraca, a nie kłótnie”

Na ulicach zawisną dziś nowe billboardy Koalicji Obywatelskiej z nowym hasłem: „Współpraca, a nie kłótnie”. Jak pisze Onet, ugrupowanie ma od teraz konsekwentnie ostrzegać także przed zapowiadanym przez Prawo i Sprawiedliwość podwyższeniem minimalnej płacy do 4 tysięcy złotych.

Aktualizacja: 13.09.2019 12:19 Publikacja: 13.09.2019 12:08

Nowy etap kampanii KO. „Współpraca, a nie kłótnie”

Foto: tv.rp.pl

adm

- W polskiej polityce potrzebna jest zmiana. Musimy zasypać rów, który nas podzielił. Potrzebny jest dialog i współpraca, a nie kłótnie. Podziały w społeczeństwie są tak głębokie, że dzielą nawet rodziny, przechodzą w poprzek świątecznych stołów. Z tym trzeba skończyć – powiedziała w rozmowie z Onetem osoba, która związana jest ze sztabem Koalicji Obywatelskiej.

Twarzą nowego etapu kampanii wyborczej będzie Małgorzata Kidawa-Błońska, która została przedstawiona przez Grzegorza Schetynę jako kandydatka Koalicji Obywatelskiej na premiera. Jej łagodny wizerunek ma być przeciwwagą dla postawy Prawa i Sprawiedliwości, głównie dla Jarosława Kaczyńskiego.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Grzegorz Schetyna o ustaleniach „Rzeczpospolitej”: taka sytuacja jak w Wyrykach dotyka nas po raz pierwszy
Polityka
Nawrocki o reparacjach: Niemcy mogą je spłacać budując siłę Wojska Polskiego
Polityka
Czy reparacje są drogą donikąd? Janusz Reiter o błędach polityki historycznej
Polityka
Prezydent domaga się wyjaśnień po doniesieniach „Rz”. Ostra reakcja szefa rządu
Reklama
Reklama