Poprzednia struktura strony została przeniesiona do nowego układu graficznego, niektóre zakładki otrzymały nowe nazwy, ale struktura serwisu jest w dużej mierze podobna. Treści na stronie roedl.pl prezentowane są w bardziej interaktywnej, a materiały audiowizualne i prezentacje oferty firmy w multimedialnej formie. Dzięki wersji mobilnej użytkownicy mogą wygodnie korzystać ze strony na urządzeniach przenośnych. Witryna roedl.pl ma ponad 300 podstron i jest drugą największą (po niemieckiej) witryną dotyczącą Rödl & Partner. W najbliższych miesiącach pojawi się jeszcze wersja niemiecka i angielska serwisu.

Strona roedl.pl jest dostosowana do identyfikacji wizualnej marki. Powstały nowe podstrony, w tym m.in. zakładka CSR, która jest wyraźnym sygnałem że Rödl & Partner zamierza bardziej skoncentrować się na odpowiedzialnym i zrównoważonym rozwoju firmy. Nowością jest też zakładka „Dla mediów", w której znaleźć można informacje prasowe dotyczące zmian w firmie, nowych usług, nowych klientów i prowadzonych dla nich spraw.