Reklama

PZU pomoże uporać się z hakerami

Ubezpieczyciel pomoże zadbać o cyberbezpieczeństwo małym i średnim przedsiębiorcom.

Aktualizacja: 26.10.2020 11:29 Publikacja: 26.10.2020 11:24

PZU pomoże uporać się z hakerami

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz

Każdy przedsiębiorca może otrzymać bezpłatny raport dotyczący ich bezpieczeństwa w sieci. Wystarczy, że wejdzie na stronę pzu.pl/cyberraport, gdzie uzupełni odpowiedni formularz i poda adres WWW do sprawdzenia. Po kilkunastu minutach na wskazany adres e-mail przyjdzie raport bezpieczeństwa. Pilotażowe wdrożenie innowacyjnej usługi zostało uruchomione w październiku. Rozwiązanie zostało stworzone w ramach programu PZU Ready For Startups.

– Wiele firm z sektora MŚP musiało przenieść swoją działalność do sieci ze względu na epidemię koronawirusa, która znacznie przyśpieszyła trend transformacji cyfrowej. Każda firma działająca w internecie narażona jest na ataki cyberprzestępców, włamania do systemu czy próby wyłudzenia danych klientów. Są to zagrożenia jak najbardziej realne. Dlatego chcemy pomóc firmom, dając im bezpłatne narzędzie, które pozwoli szybko znaleźć najistotniejsze luki bezpieczeństwa na ich stronach internetowych – mówi Paweł Żmudzki, dyrektor ds. ubezpieczeń majątkowych w PZU.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ubezpieczenia
Coraz więcej kierowców rezygnuje z napraw. Winne ceny i drogie części
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ubezpieczenia
Minorowe nastroje ubezpieczycieli. Wierzą w AI, ale zagrożenia przeważają
Ubezpieczenia
mStłuczka w mObywatelu już działa. Wiemy, ile szkód kierowcy zgłosili tą drogą
Ubezpieczenia
PZU odświeża i rozszerza ofertę ubezpieczeń na życie i zdrowie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Ubezpieczenia
PZU ma nowego prezesa. Jak długo pokieruje nim Bogdan Benczak?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama