Rynek urządzeń medycznych - wywiad z Jackiem Sikorą, Vitberg

Gościem Pawła Rożyńskiego był Jacek Sikora, właściciel firmy Vitberg.

Publikacja: 06.08.2018 09:59

Jacek Sikora to założyciel firmy Vitberg, jedynego w Polsce producenta certyfikowanego wyrobu medycznego do terapii wibracyjnej (wibroterapi) - RAM Vitberg+. Rozmawialiśmy między innymi o planach rozwojowych firmy i trudnościach z jakimi musi mierzyć się firma na rynku urządzeń medycznych.

Rozmowa o rynku, wibroterapii i urządeniu RAM Vitberg+ 

Paweł Rożyński: Czy rynek urządzeń medycznych to trudna branża? Co jest kluczowe aby zaistnieć lub czasem przetrwać?

Jacek Sikora: Rynek medyczny jest na pewno trudną branżą, tym bardziej, że zajmuje się chorymi. Produkowanie urządzeń dla osób chorych jest z zasady trudne. Ale jakoś sobie radzimy na tym rynku, być może dlatego, że jesteśmy jedynym producentem w branży, którą reprezentujemy.

Paweł Rożyński:  No właśnie, wibroterapia - proszę powiedzieć co to takiego?

Jacek Sikora: Wibroterapia to oddziaływanie wibracji na człowieka. W naszym przypadku jest to oddziaływanie wibracji oscylacyjno cykloidalnej i w naszym przypadku ta wibracja jest mocno dostosowana, badana, określona, i wpływa w sposób przewidywalny na człowieka.

Dalsza część rozmowy  w wideo, zapraszamy do obejrzenia.

Więcej informacji na stronie firmy Vitberg: https://www.vitberg.com/.

Źródło: Materiał partnera.

Jacek Sikora to założyciel firmy Vitberg, jedynego w Polsce producenta certyfikowanego wyrobu medycznego do terapii wibracyjnej (wibroterapi) - RAM Vitberg+. Rozmawialiśmy między innymi o planach rozwojowych firmy i trudnościach z jakimi musi mierzyć się firma na rynku urządzeń medycznych.

Rozmowa o rynku, wibroterapii i urządeniu RAM Vitberg+ 

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Wydarzenia
RZECZo...: powiedzieli nam
Wydarzenia
Nie mogłem uwierzyć w to, co widzę
Wydarzenia
Polscy eksporterzy podbijają kolejne rynki. Przedsiębiorco, skorzystaj ze wsparcia w ekspansji zagranicznej!
Materiał Promocyjny
Jakie możliwości rozwoju ma Twój biznes za granicą? Poznaj krajowe programy, które wspierają rodzime marki
Wydarzenia
Żurek, bigos, gęś czy kaczka – w lokalach w całym kraju rusza Tydzień Kuchni Polskiej