Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.05.2019 13:42 Publikacja: 08.05.2019 12:42
Foto: Twitter, Auschwitz Memorial
„Czy naprawdę uważacie, że sprzedaż takich produktów jak poduszki, mini spódnice lub torby z fotografiami z Auschwitz - miejsca ogromnej ludzkiej tragedii, gdzie ponad 1,1 miliona osób zostało zamordowanych - jest dopuszczalne? To raczej niepokojące i lekceważące” – podkreślono we wpisie opublikowanym na Twitterze przez Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau.
Niedługo później na post odpowiedziała amerykańska firma Redbubble odpowiedzialna za kontrowersyjne produkty. W opublikowanym komunikacie wytłumaczono, że klienci firmy mogą za jej pośrednictwem proponować produkty ze swoimi obrazkami. „Dziękujemy za zwrócenie nam uwagi – czytamy we wpisie na Twitterze. – Podejmujemy natychmiastowe działania, by usunąć te i podobne prace – dodano.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Cena milczenia jest wysoka. Chroniczny stres, problemy ze snem, natrętne poczucie winy i wstydu, niekiedy objawy...
Warszawska sieć infrastruktury rowerowej, po najnowszej aktualizacji mapy, przekroczyła kolejną barierę. Ratusz...
Deportowani z Izraela Polacy, którzy zatrzymani zostali wraz z innymi aktywistami z Flotylli Sumud, już 8 paździ...
171 członków Flotylli Sumud, którzy zatrzymani zostali przez Izrael, zostanie wypuszczonych z więzienia i deport...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas