Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.05.2019 13:42 Publikacja: 08.05.2019 12:42
Foto: Twitter, Auschwitz Memorial
„Czy naprawdę uważacie, że sprzedaż takich produktów jak poduszki, mini spódnice lub torby z fotografiami z Auschwitz - miejsca ogromnej ludzkiej tragedii, gdzie ponad 1,1 miliona osób zostało zamordowanych - jest dopuszczalne? To raczej niepokojące i lekceważące” – podkreślono we wpisie opublikowanym na Twitterze przez Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau.
Niedługo później na post odpowiedziała amerykańska firma Redbubble odpowiedzialna za kontrowersyjne produkty. W opublikowanym komunikacie wytłumaczono, że klienci firmy mogą za jej pośrednictwem proponować produkty ze swoimi obrazkami. „Dziękujemy za zwrócenie nam uwagi – czytamy we wpisie na Twitterze. – Podejmujemy natychmiastowe działania, by usunąć te i podobne prace – dodano.
„Czy obawia się Pani/Pan, że rozwój modeli sztucznej inteligencji może doprowadzić do likwidacji Pani/Pana miejs...
Parada Równości 2025 przeszła przez Warszawę pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość”. Stolica stała się areną najwi...
Pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość” ulicami w centrum Warszawy przeszła Parada Równości. Stołeczna policja poda...
https://zyciewarszawy.pl/wystawa/art42531071-wystawa-porsche-w-warszawie-setki-unikatowych-modeli-w-centrum-stolicy
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Zagrożenia wynikające z obecności na stołecznych ulicach chińskich autobusów elektrycznych Yutong zanalizował Mi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas