Reklama

Sfrustrowani marketerzy gotowi do zmiany zawodu i nowych technologii

Aż 60 proc. specjalistów ds. marketingu w Europie nie wybrałoby ponownie tej pracy. Najchętniej spróbowaliby swoich sił jako menedżerowie restauracji albo analitycy biznesowi.

Aktualizacja: 26.06.2018 16:52 Publikacja: 26.06.2018 16:37

Sfrustrowani marketerzy gotowi do zmiany zawodu i nowych technologii

Foto: stock.adobe.com

Zmieniające się szybko trendy i stale rosnące oczekiwania konsumentów przekładają się na rosnące wyzwania wobec działów marketingu i ich pracowników, a w rezultacie na ich frustrację. Tylko niespełna połowa (48 proc.) marketerów dobrze lub bardzo dobrze ocenia efekty swoich działań – wynika z ankiety 2018 European Digital Marketing Survey, którą przeprowadziła SALESmanago – używana już w 40 krajach polska platforma do automatyzacji marketingu. (W 2017 r. wygrała konkurs „Rzeczpospolitej” Młoda Marka Sukcesu”).

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
Setki firm jest chętnych do testu krótszego czasu pracy. Czy to wystarczy?
Praca
Tradycyjna kariera traci blask. Na czym dziś zależy pracownikom?
Praca
InPost stawia na rozwój menedżerek
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Reklama
Reklama