Reklama
Rozwiń
Reklama

Sfrustrowani marketerzy gotowi do zmiany zawodu i nowych technologii

Aż 60 proc. specjalistów ds. marketingu w Europie nie wybrałoby ponownie tej pracy. Najchętniej spróbowaliby swoich sił jako menedżerowie restauracji albo analitycy biznesowi.

Aktualizacja: 26.06.2018 16:52 Publikacja: 26.06.2018 16:37

Sfrustrowani marketerzy gotowi do zmiany zawodu i nowych technologii

Foto: stock.adobe.com

Zmieniające się szybko trendy i stale rosnące oczekiwania konsumentów przekładają się na rosnące wyzwania wobec działów marketingu i ich pracowników, a w rezultacie na ich frustrację. Tylko niespełna połowa (48 proc.) marketerów dobrze lub bardzo dobrze ocenia efekty swoich działań – wynika z ankiety 2018 European Digital Marketing Survey, którą przeprowadziła SALESmanago – używana już w 40 krajach polska platforma do automatyzacji marketingu. (W 2017 r. wygrała konkurs „Rzeczpospolitej” Młoda Marka Sukcesu”).

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama