Agencja Reutera pisze, że jest to jeden z elementów planu nowego prezesa Dave'a Hoffmana, na wypromowanie nowego elementu menu sieci: napojów i dań śniadaniowych. Sieć ma nadzieję na przyciągnięcie młodych konsumentów.
Nowa marka zacznie obowiązywać od stycznia 2019 roku.
Obecnie napoje stanowią 60 proc. całej sprzedaży sieci. Najwięcej sprzedawanej jest kawy, kupowanej razem z pączkami i innymi wypiekami. Co roku Dunkin sprzedaje około 3 mld pączków i ciastek - informuje CNBC. Firma zamierza też otworzyć tysiąc nowych sklepów w 2019 roku.
Tymczasem w Polsce Dunkin nie odniosło sukcesu i po trzech latach sieć ponownie wycofała się w sierpniu z naszego rynku się z Polski. Dunkin miał w Polsce zaledwie trzy lokale, wszystkie w Warszawie. Wcześniej sieć była obecna na polskim rynku w latach 1996-2002. Ponownie rozpoczęła u nas swoją działalność w 2015 roku.
Sieć Dunkin' Donuts została założona w 1950 roku. Pierwszy lokal powstał w miejscowości Quincy w stanie Massachusetts. Dunkin ma obecnie około 12 tysięcy lokali w 36 krajach na całym świecie.