Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.05.2020 21:01 Publikacja: 25.05.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Żywność ekologiczna to wciąż wybór nielicznych konsumentów – w małych sklepach jej udział w wartości sprzedaży wynosi zaledwie 0,1 proc., a w całym handlu w koszyku spożywczym zajmuje jedynie 0,5 proc.
A jednak ta moda zaczęła się szybko zmieniać: według Centrum Monitorowania Rynku w pierwszym kwartale tego roku wartość sprzedaży produktów bio w małych sklepach zwiększyła się o 37,6 proc. Są to jednak dane sprzed wybuchu epidemii, pytanie brzmi więc, jak konsumenci droższej żywności ekologicznej zareagują na kryzys gospodarczy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Sprzedaż większości kategorii trunków, w tym piwa, wódek spada, a coraz więcej konsumentów sięga po ich bezalkoh...
Holenderski producent piwa Heineken poinformował, że reorganizacja jego siedziby głównej w Amsterdamie wpłynie n...
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Ludzie muszą ograniczyć jedzenie mięsa i cukru o połowę i jeść dwa razy więcej owoców i warzyw – przekonują auto...
Zakaz reklamy alkoholu w Polsce to w praktyce koniec legalnych kampanii piwa – branża ostrzega, że 187 mln zł bu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas