Reklama
Rozwiń
Reklama

Nestlé wprowadza kawę Starbucks do sklepów w Polsce

Jesienią tego roku miłośnicy kawy sprzedawanej w lokalach Starbucks będą mogli nabyć ją także w zwykłych sklepach. Wszystko dzięki współpracy sieci z firmą Nestlé.

Aktualizacja: 14.09.2020 18:59 Publikacja: 14.09.2020 18:50

Nestlé wprowadza kawę Starbucks do sklepów w Polsce

Foto: Bloomberg

ala

Szwajcarski koncern Nestlé, będący obecnie największym producentem kawy na świecie, wprowadza napoje marki Starbucks do sklepów w Polsce. Najpierw jesienią tego roku na półkach pojawią się kapsułki do ekspresów Nescafé Dolce Gusto i Nespresso. W pierwszym przypadku dostępne będzie pięć wariantów produktu: kremowe Cappuccino, klasyczne Caramel Macchiato, delikatne Latte Macchiato, intensywne Espresso i Grande z nutą toffi. W ramach Nespresso także pojawi się pięć rodzajów kawy Starbucks, w tym Caffe Verona z nutami karmelu i gorzkiej czekolady oraz House Blend z nutami orzechów i kakao.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama