fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Przemysł spożywczy

Nestlé wprowadza kawę Starbucks do sklepów w Polsce

Bloomberg
Jesienią tego roku miłośnicy kawy sprzedawanej w lokalach Starbucks będą mogli nabyć ją także w zwykłych sklepach. Wszystko dzięki współpracy sieci z firmą Nestlé.

Szwajcarski koncern Nestlé, będący obecnie największym producentem kawy na świecie, wprowadza napoje marki Starbucks do sklepów w Polsce. Najpierw jesienią tego roku na półkach pojawią się kapsułki do ekspresów Nescafé Dolce Gusto i Nespresso. W pierwszym przypadku dostępne będzie pięć wariantów produktu: kremowe Cappuccino, klasyczne Caramel Macchiato, delikatne Latte Macchiato, intensywne Espresso i Grande z nutą toffi. W ramach Nespresso także pojawi się pięć rodzajów kawy Starbucks, w tym Caffe Verona z nutami karmelu i gorzkiej czekolady oraz House Blend z nutami orzechów i kakao.

Od września kawy Starbucks od Nestlé są już dostępne w sklepach sieci Carrefour oraz na stronach internetowych Carrefour.pl, Frisco.pl i w oficjalnym sklepie Nestlé na Allegro.pl. Kapsułki Nescafé Dolce Gusto można też kupić na stronie marki Dolce Gusto. Kolejne produkty mają zostać wprowadzone jeszcze przed końcem roku.

Polska stała się tym samym kolejnym rynkiem, w którym kawy Starbucks od Nestlé są możliwe do zakupienia w sklepach. Jest to możliwe dzięki współpracy, jaką szwajcarski koncern nawiązał z amerykańską siecią kawiarni w 2018 roku. Nestlé nabyło wtedy nieograniczone prawa wprowadzania do globalnego obrotu produktów kawowych i herbacianych z asortymentu sieci Starbucks poza kawiarniami tej marki i z wyłączeniem artykułów gotowych do spożycia. Nestlé wprowadziło już kawy Starbucks do kilkudziesięciu krajów świata.

– Jesteśmy świadkami synergii trzech wiodących marek kawowych: NESCAFÉ – najczęściej wybieranej marki kawy na świecie, Nespresso – marki premium w segmencie kawy porcjowanej, oraz Starbucks – ikony kaw z kawiarni. To odpowiedź na oczekiwania miłośników tego napoju, którzy chcą w domu cieszyć się kawą o najwyższej jakości i smaku, znanym im z ulubionych kawiarni – powiedziała Marjana Davidovic, dyrektor dywizji napojów Nestlé w Polsce, cytowana w komunikacie.

Jest to z pewnością dobry moment do wprowadzenia kawy do oferty sklepowej, ponieważ jak pisaliśmy w trakcie pandemii Polacy znacznie rzadziej odwiedzają kawiarnie i wolą kupować kawy w sieciach fast food i na stacjach benzynowych.

– Wprowadzenie nowych produktów świetnie wpisuje się w coraz silniejszy trend spożycia kawy w domu - dodała Davidovic. 

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA