Reklama

Alkohole rozpychają się w internecie mimo zakazu sprzedaży

Mimo zakazu sprzedaży alkoholu online, producenci cydru znaleźli sposób, by jednak pokazać się w sieci. Wlaśnie trwa festiwal polskiego cydru na Facebooku. Wcześniej tak samo promowało się polskie wino.

Aktualizacja: 22.05.2020 13:23 Publikacja: 22.05.2020 12:36

Alkohole rozpychają się w internecie mimo zakazu sprzedaży

Foto: Adobe Stock

Sprzedaż alkoholu przez internet jest w Polsce wprawdzie zabroniona, ale natura nie znosi pustki. Koronawirus uniemożliwił organizację imprez masowych i z dnia na dzień, po decyzji rządu podjętej 13 marca, branża eventowa praktycznie się zatrzymała. Odwołano koncerty, targi, wystawy, szkoły i uniwersytety przeniosły swoje zajęcia do internetu.

Tym samym tropem poszli polscy producenci alkoholi. Na Facebooku trwa właśnie Festiwal Polski Cydr, który potrwa jeszcze do soboty i w jednym miejscu w sieci zgromadził kilkunastu producentów oraz widownię.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama