Od 16 września w niektórych miastach i stanach USA fastfoodowy gigant KFC testuje nową kanapkę. Nowym smakiem jest słodki donut, czyli pączkopodobne ciastko z dziurką z kurczakiem w panierce, z której KFC jest znane. Donuty są, jak informuje CNN, dostępne w KFC w dwóch opcjach – donut z dodatkiem kawałków kurczaka lub kanapka, w której między dwa donuty włożony został kawałek kurczaka w panierce.
Limitowana opcja dostępna jest tylko w lokalach KFC w Norfolk i Richmond w Wirginii oraz w Pittsburghu. Jak zauważają Amerykanie, warto odnotować, że donut z kurczakiem nie jest dostępny w Kentucky, czyli w stanie, w którym cała historia KFC się zaczęła i w którym sieć nadal ma swoją siedzibę.
Czytaj także: KFC testuje nowe bezmięsne dania: skrzydełka i nuggetsy
Opinie na temat limitowanej oferty KFC są podzielone. Części konsumentów bardzo się ona podoba, ale jest też wiele osób, które wprost mówią, że taka propozycja jest bardzo niezdrowa. Są też tacy, którzy doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak bardzo niezdrowa może być propozycja KFC, ale i tak są nią zachwyceni.
Why yes, I do live in Pittsburgh and tried the new @kfc donut chicken sandwich.
— Todd the Bod (@ToddtheBod12) September 18, 2019
And it was absolutely, positively, delicious. It was worth the 3 weeks of life I had to give up to eat it. pic.twitter.com/wNHlHECbrB
Słodko-słona propozycja KFC to próba lepszego wykorzystania przez sieć mody na kanapki z kurczakiem, jaka ogarnęła USA. Propozycje dla smakoszy kurczaka chcą mieć wszystkie liczące się sieci fastfood.