Reklama

Butelki ze zdjęciami psów do adopcji. Świetna inicjatywa kawiarni w Krakowie

Krakowska klubokawiarnia Forum Przestrzenie, we współpracy z marką napojów Vigo Kombucha, w pomysłowy sposób zachęca klientów do adopcji psów ze schroniska.

Aktualizacja: 18.09.2019 14:08 Publikacja: 18.09.2019 14:02

Butelki ze zdjęciami psów do adopcji. Świetna inicjatywa kawiarni w Krakowie

Foto: Facebook / FORUM Przestrzenie

ala

Położona nad brzegiem Wisły klubokawiarnia Forum Przestrzenie w Krakowie wyszła z ciekawą inicjatywą mającą na celu promowanie adopcji psów. Wraz z producentem napojów herbacianych Vigo Kombucha lokal stworzył serię butelek ze zdjęciami czworonogów czekających na nowego właściciela.

Pierwsza sesja zdjęciowa psów została wykonana w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowie, które chętnie przyłączyło się do akcji. Projekt przebiega pod hasłem „Dżok”, które – jak tłumaczą inicjatorzy – jest oddaniem hołdu dla psa, który stał się symbolem wierności i miłości psa do człowieka.

„Dżok to pies, który czekał na swojego Opiekuna wracającego z pracy zawsze w tym samym miejscu, w pobliżu ronda Grunwaldzkiego. Niestety jego opiekun zmarł i już do niego nie wrócił. Dżok czekał na niego w tym miejscu ponad rok. Dzisiaj stoi tam pomnik na jego cześć” – tłumaczy Forum Przestrzenie w poście na Facebooku.

Lokal zachęca tym samym klientów do podjęcia adopcji zwierząt bądź pomocy w szukaniu dla nich nowego domu.

„Oddajemy w wasze ręce napój, który oprócz zaspokojenia Waszego pragnienia ma równolegle spowodować refleksję i działanie. Bo jeżeli Ty nie możesz przygarnąć czworonoga, to pomóż nam szukać! Między łykami chwyć za telefon, zrób zdjęcie etykiecie i uruchom swoje kontakty” – pisze klubokawiarnia.

Reklama
Reklama
Przemysł spożywczy
Wódka w Rosji drożeje. Meliny i samogon mają wzięcie
Przemysł spożywczy
Costa Coffee na skraju upadłości. Coca-Cola prowadzi rozmowy o sprzedaży
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama