Reklama
Rozwiń
Reklama

Pani prezes ścisza radio

Publiczne radio traci słuchaczy i wpływy z reklam. Dla wielkich firm zainteresowanych reklamą u publicznych nadawców najważniejsze są dwa wskaźniki: zasięg wraz ze słuchalnością czy też oglądalnością oraz wizerunek nadawcy i profil słuchacza lub widza, czyli wybór grupy docelowej.

Aktualizacja: 07.09.2020 10:47 Publikacja: 06.09.2020 10:45

Pani prezes ścisza radio

Foto: Reporter/Jacek Domiński

W Polskim Radio SA słuchalność, czyli „udział w czasie słuchania” poszczególnych anten, spada systematycznie od lat.

Czytaj także: Zdychająca antena nr 3

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Kraj
Zimowy apel do kierowców. „Sprawdź, czy pod maską nie ma kota”
Kraj
Nie tylko metro i drogi. Jakie inwestycje na przyszły rok planuje warszawski ratusz?
Kraj
Nie tylko podatki i opłaty. Na czym zarabia Warszawa?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Kraj
Budżet Warszawy na 2026 r. Na co stołeczny ratusz wyda najwięcej pieniędzy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama