fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Zapach jest jak przymiotnik

Z marketingu zapachowego korzystają powszechnie sklepy i centra handlowe
Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek
Przed rynkiem aromamarketingu tłuste lata. Gros sklepów i punktów usługowych jeszcze z niego nie korzysta, a już pojawiają się zupełnie nowe jego zastosowania.

Dobrze dobrany zapach na imprezę weselną... utrwali wspomnienia z wydarzenia na dłużej, a w banku sprawi, że przestanie się dłużyć czas.

Dlatego klientami firm z sektora aromamarketingu zaczynają bywać punkty z zupełnie innej półki niż sklepy, restauracje czy galerie handlowe. To np. domy opieki nad starszymi osobami, kasyna, biura, banki, a nawet... zakłady pogrzebowe.

Zapach na święta

Można zamówić specjalną kompozycję zapachową na wesele albo świąteczne spotkanie firmowe. – Aromamarketing na weselach to na razie raczkujący biznes, choć w czasie niedawnych targów ślubnych odwiedziło nas kilkadziesiąt zainteresowanych par. Bardzo dużo obsługujemy teraz natomiast świątecznych wydarzeń. Zapach choinki, goździków i pierników poprawia nastrój spotkań firmowych i biznesowych – mówi Maciej Kmieciak, współzałożyciel firmy AromaCorp i dyrektor sprzedaży działu marketingu zapachowego w Rentokil Initial, która przejęła AromaCorp w tym roku. – Kiedy zaczynaliśmy działalność a...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA