Reklama
Rozwiń
Reklama

Alex Jones wyrzucony z YouTube, Spotify i iTunes. Za fake news i mowę nienawiści

Alex Jones, prawicowy amerykański dziennikarz śledczy, został wyrzucony z serwisów YouTube i Spotify oraz iTunes Store. Prowadzonych przez niego stron pozbył się też Facebook.

Aktualizacja: 06.08.2018 22:40 Publikacja: 06.08.2018 21:40

Alex Jones wyrzucony z YouTube, Spotify i iTunes. Za fake news i mowę nienawiści

Foto: Bloomberg

ula

Jones jest chyba najbardziej znanym w USA zwolennikiem spiskowych teorii. Jest wydawcą audycji The Alex Jones Show i twórcą stron internetowych Infowars, NewsWars oraz PrisonPlanet. Do niedawna był bardzo aktywny na Facebooku.

Jest specjalistą od tworzenia i kolportowania kontrowersyjnych teorii. Alex Jones uważa, że zamach na World Trade Center został ukartowany przez amerykański rząd. Twierdzi też, że władze maczały palce w zamachach bombowych w Oklahoma City w kwietniu 1995 roku. Jest też przekonany, że Amerykanie sfingowali lądowanie astronautów na Księżycu, a strzelanina w 2012 w szkole w Sandy Hook to mistyfikacja.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama