Aktualizacja: 12.07.2016 17:59 Publikacja: 12.07.2016 17:26
Foto: Fotorzepa, M. Zubrzycki mzi M Zubrzycki
Łączne wpływy reklamowe netto kanałów Grupy Polsat i TVP związane z Euro 2016 wyniosły 55 mln zł – podliczyła agencja Starcom Polska. Z tej puli na stacje Polsatu przypada 37,7 mln zł (a po odjęciu wydatków reklamowych netto marek własnych Grupy Cyfrowego Polsatu - Polkomtelu i Polsatu – 34,1 mln zł), a na TVP (z uwzględnieniem powtórek): 21 mln zł. Najwyższe wpływy reklamowe przyniosły nadawcom według ekspertów przerwy reklamowe przy meczu Polska-Portugalia, który miał też rekordową łączną widownię zbliżona do 16 mln widzów. Wpływy reklamowe stacji Polsatu z bloków reklamowych wokół tego meczu sięgnęły 5,49 mln zł, a TVP: 3,09 mln zł. - Biorąc pod uwagę fakt, że Polsat odsprzedał TVP prawa do transmisji 11 meczów za około 40 mln zł i dodatkowo sprzedał 400 tys. dostępów do płatnych transmisji na zamkniętych kanałach po średniej cenie 99 zł (należy odjąć prowizję dla operatorów), można założyć, że właścicielowi Polsatu udało się wypracować zysk z inwestycji w Euro 2016 - komentuje w raporcie Anna Bratkowska, dyrektor ds. handlowych w Starcom Polska.
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas