Reklama

Rekordowe widownie Euro nie pomogą TVP. Zyskują TVN i Polsat

Wśród największych kanałów pierwsze półrocze do udanych mogą zaliczyć TVN i Polsat. Słabnie za to kondycja głównych stacji TVP, zwłaszcza TVP 2.

Aktualizacja: 05.07.2016 06:58 Publikacja: 04.07.2016 19:53

Foto: 123RF

Widownia ćwierćfinałowego meczu Polska–Portugalia okazała się najwyższą w historii badań telemetrycznych w kraju. Według firmy Nielsen Audience Measurement spotkanie oglądało (nie wliczając pubów, restauracji i stref kibica) prawie 16 mln ludzi.

– Szczyt oglądalności nastąpił pod koniec drugiej połowy spotkania. Wtedy przed telewizorami zasiadało 17 mln Polaków – komentuje Paweł Bronisz, menedżer ds. kampanii wieloekranowych w agencji Starcom. Jak podliczyli jej eksperci, z reklam przy tym meczu TVP mogła zainkasować netto 3,2 mln zł, a Polsat 5,8 mln zł.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
101. ceremonia wręczenia Oscarów odbędzie się na YouTubie
Media
Nieoficjalnie: Warner Bros. Discovery odrzuci ofertę przejęcia przez Paramount
Media
Europa dławi się regulacjami i przegrywa wyścig o AI
Media
Miliarder z Hongkongu może trafić za kratki na resztę życia. Sąd: mózg spisków
Media
Miliarder chętny na zakup TikToka „w zawieszeniu”. Co zrobi Donald Trump?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama