Giełdowa spółka rozwija działalność wydawniczą od dwóch lat. Pierwszym tytułem stworzonym przez zewnętrzne studio i wydanym przez 11 bit studios był „Spacecom", który zadebiutował we wrześniu 2014 r.

Premierowe, publiczne pokazy „Beat Cop", będą miały miejsce na rozpoczynających się w piątek targach PAX East w Bostonie. Uczestnicy imprezy będą mogli na stoisku 11 bit studios zagrać w pierwszą wersję gry, która trafi do sprzedaży w IV kwartale. Giełdowa spółka zamierza w kolejnych miesiącach aktywnie promować „Beat Cop" na najważniejszych imprezach branżowych, w tym m.in.: PAX West w Seattle i na Gamescomie w Kolonii.

Producentem „Beat Cop" jest warszawskie studio Pixel Crow, stworzone i zarządzane przez Macieja Miąsika i Adama Kozłowskiego, którzy posiadają kilkunastoletnie doświadczenie w branży gier komputerowych. Ze strony 11 bit studios za produkcję gry odpowiada Marek Ziemak. Umowa z producentem zapewnia 11 bit studios tantiemy od każdego sprzedanego egzemplarza gry.

– „Beat Cop" w naszej ocenie ma wszystkie cechy jakie powinna posiadać bardzo dobra gra indie. To intrygująca, nieliniowa historia z wieloma zakończeniami, dopracowaną retro grafiką i dużą porcją dowcipu, która doskonale oddaje esencję i klimat lat 80-tych – komentuje Grzegorz Miechowski, prezes 11 bit. Jego zdaniem przychody z tego źródła mogą mieć zauważalny wpływ na tegoroczne wyniki 11 bit studios.

W dniu premiery (dokładna jej data zostanie ujawniona w późniejszym terminie) „Beat Cop" będzie dostępny na komputery PC, Mac i Linux. Tytuł dystrybuowany będzie na platformach takich, jak: Steam, Games Republic (jej właścicielem jest 11 bit studios). Cena detaliczna gry została wyznaczona na 14,99 dol./euro. W Polsce gra kosztować będzie 59,99 zł. Sprzedaż pre-orderów ruszyła 21 kwietnia.