Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.04.2020 13:23 Publikacja: 09.04.2020 12:43
Foto: Bloomberg
Na całym świecie wydawcy notują wzrost zainteresowania wiadomościami. Przebywający w zamknięciu ludzie szukają informacji o pandemii koronawirusa, co przekłada się na wzrost liczby odwiedzin portali i stron z wiadomościami. Jednak nie przekłada się to na wpływy z reklam.
Jednym z powodów, dla których przychody z reklam spadają jest fakt, że firmy gwałtownie ograniczają budżety marketingowe, szczególnie te, których działalność została zamrożona. Drugim powodem jest fakt, że reklamodawcy boją się skojarzeń swojej marki z koronawirusem i nie chcą kupować reklam przy tematach, dotyczących pandemii. A materiały dotyczące pandemii stanowią teraz większość treści na stronach serwisów informacyjnych, gazet czy portali.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prezydent USA Donald Trump pozwał dziennik „The New York Times”, czterech jego dziennikarzy oraz wydawnictwo Pen...
Właściciel Rolling Stone, Billboard i Variety pozwał Google, oskarżając technologicznego giganta o to, że jego s...
Rodzina Ellisonów poszła na ustępstwa w sporze z prezydentem i dostała zgodę na dużą fuzję. Teraz ma chrapkę na...
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas