Reklama

Bloober Team ujawnia szczegóły premiery horroru „Layers of Fear"

Niecały miesiąc dzieli nas od światowej premiery horroru „Layers of Fear" („LoF"), jednej z najbardziej oczekiwanych gier tego roku.

Publikacja: 20.01.2016 08:50

Niecały miesiąc dzieli nas od światowej premiery horroru „Layers of Fear" („LoF"), jednej z najbardz

Niecały miesiąc dzieli nas od światowej premiery horroru „Layers of Fear" („LoF"), jednej z najbardziej oczekiwanych gier tego roku.

Foto: materiały prasowe

Wydawcą gry autorstwa Bloober Team na PS4, Xbox One, PC, Mac OS będzie amerykańska firma Aspyr Media. „LoF" pojawi się m.in. na platformach Steam i GoG. Polskim dystrybutorem limitowanej wersji pudełkowej na PC będzie Techland.

– Pełna wersja gry na wszystkich platformach będzie znacznie rozbudowana w porównaniu do wersji preview i early access. Posiada rozbudowaną historię, której zrozumienie będzie wymagało zaangażowania wielu godzin – podkreśla Piotr Babieno, prezes Bloober Team.

Cena gry to 19,99 dol. Eksperci przewidują, że popularność tytułu w „okrojonej" wersji na Steam i Xbox One, każe oczekiwać dużego sukcesu. Jest to jednocześnie duża szansa dla Bloober Team na stanie się jednym z najważniejszych producentów horrorów na świecie – gatunku, na który rodzimy game developer postawił jako swą specjalizację.

Wydawca „LoF" – Aspyr Media – to uznany niezależny wydawca gier na platformy firmy Apple. Umowa dotyczy wydania gry na całym świecie w wersjach na PC, MAC OS, Steam OS, Xbox One oraz PS4.

– Mieliśmy liczne propozycje od wydawców z całego świata. Negocjacje poprzedzone były wizytami i spotkaniami z nimi zarówno w Polsce, jak i za granicą. W zgodnej opinii Bloober Team i naszej agencji United Talent Agency, oferta Aspyr była najlepsza zarówno ze względów finansowych, jak i kompleksowości zadeklarowanego zaangażowania. Dzięki umowie z tym partnerem będziemy mogli znacznie zwiększyć potencjalne wpływy z gry, niż gdybyśmy to robili sami – podkreśla Babieno. Zaznacza, że Aspyr od początku przedstawił jasną strategię związaną z „LoF".

Reklama
Reklama

– Zarówno ta strategia, jak i stopień zaangażowania, zdecydowanie wyróżniały się ze wszystkich ofert, które otrzymaliśmy nawet od największych graczy rynkowych – dodaje Babieno.

Warunki umowy obejmuje tajemnica handlowa. Wiadomo jedynie, że wszelkie prawa do gry i całego brandu pozostają w rękach Bloobera. W ramach umowy spółka otrzyma kwoty gwarantowane, jak również procent od sprzedaży gry, który jest korzystniejszy dla spółki, niż zwyczajowy podział zysków obowiązujący w tym zakresie na rynku.

Bloober Team powstał w 2008 r. Spółka notowana jest na New Connect. Za akcję Trzeba zapłacić 32,48 zł, o 0,5 proc. więcej niż na zamknięciu wtorkowej sesji i o 14 proc. więcej niż z początkiem tego roku. Od stycznia 2015 r. papiery Bloobera zdrożały już niemal 60 proc.

Media
To nie koniec wyścigu o Warner Bros. Discovery. Paramount składa ofertę wrogiego przejęcia
Materiał Promocyjny
Kameralna. Niska zabudowa, wysoki standard myślenia o przestrzeni
Media
Netflix kupuje studia i dział streamingowy Warner Bros. Discovery. Potężna transakcja
Media
Nieoficjalnie: Netflix prowadzi wyłączne rozmowy o zakupie Warner Bros. Discovery, właściciela TVN
Media
Polscy kibice przekonują się do platform streamingowych
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Media
Wojciech Kuśpik, prezes PTWP: „Rzeczpospolita” idealnie do nas pasuje
Materiał Promocyjny
Nadciąga wielka zmiana dla branży tekstylnej. Dla rynku to też szansa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama