Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 22.01.2020 09:17 Publikacja: 22.01.2020 09:17
Foto: Bloomberg
Instytut Ipsos przeprowadził badanie wśród 500 mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw na zlecenie Facebooka. Jego celem było sprawdzenie, jak polskie firmy korzystają z marketingu online.
Ponad połowa firm (293) przyznała, że wydaje pieniądze zarówno na marketing online, jak i tradycyjny. Nieco mniej niż połowa z kolei, bo 49 proc. spółek przeznacza mniej więcej te same kwoty na tradycyjne i sieciowe kanały, 34 proc. wydaje więcej na marketing online, a 17 proc. przeznacza więcej na tradycyjne metody marketingu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump pozwał dziennik „The New York Times”, czterech jego dziennikarzy oraz wydawnictwo Pen...
Właściciel Rolling Stone, Billboard i Variety pozwał Google, oskarżając technologicznego giganta o to, że jego s...
Rodzina Ellisonów poszła na ustępstwa w sporze z prezydentem i dostała zgodę na dużą fuzję. Teraz ma chrapkę na...
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas