Reklama

Polskie firmy chętnie korzystają z Facebooka i Instagrama

Coraz więcej małych i średnich polskich firm sięga po media społecznościowe, by zwiększyć sprzedaż i usprawnić kontakt z klientem - wynika z badania instytut Ipsos, do którego dotarł Business Insider Polska.

Publikacja: 22.01.2020 09:17

Polskie firmy chętnie korzystają z Facebooka i Instagrama

Foto: Bloomberg

Instytut Ipsos przeprowadził badanie wśród 500 mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw na zlecenie Facebooka. Jego celem było sprawdzenie, jak polskie firmy korzystają z marketingu online. 

Ponad połowa firm (293) przyznała, że wydaje pieniądze zarówno na marketing online, jak i tradycyjny. Nieco mniej niż połowa z kolei, bo 49 proc. spółek przeznacza mniej więcej te same kwoty na tradycyjne i sieciowe kanały, 34 proc. wydaje więcej na marketing online, a 17 proc. przeznacza więcej na tradycyjne metody marketingu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama