Aktualizacja: 24.08.2019 08:04 Publikacja: 24.08.2019 05:00
Foto: AFP
Walka o Peppę trwała kilka miesięcy. Prawa do tej marki chciał też kupić brytyjski kanał ITV, ale według doniesień brytyjskich mediów oferował ok 1,1 mld funtów. Amerykanie przebili tę cenę trzykrotnie i wyłożyli 3,3 mld funtów – ok. 4 mld dol.
Świnka Peppa i poświecony jej serial animowany to w Wielkiej Brytanii wciąż bardzo popularny produkt dla dzieci, co widać choćby po liczbie gadżetów w sklepach. Także w Polsce jest to jest jedna z ulubionych postaci w grupie najmłodszych dzieci. Poświecone jej produkty są dostępne w sklepach w całej Europie czy Azji. To nie tylko zabawki, ale także np. lody, które ma w ofercie francuski Lidl.
Serwisy z filmami i serialami walczą o widza na coraz bardziej nasyconym rynku. Chcą konkurować jakością, ale uż...
BLIK uruchomił usługę płatności powtarzalnych – nowoczesne i wygodne rozwiązanie do regulowania cyklicznych opła...
W wieku 76 lat, po długiej chorobie zmarł na Sardynii włoski przedsiębiorca i wydawca Nicola Grauso, były właści...
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas