Reklama
Rozwiń
Reklama

Nadawcy z MUX8 chcą renegocjować z Emitelem stawki

Liczą na to, że dobrym pretekstem do tego może być wejście do tego pakietu cyfrowych stacji naziemnych kanałów TVP na początku przyszłego roku oraz plany regulowania Emitela przez UKE.

Aktualizacja: 10.10.2017 14:39 Publikacja: 10.10.2017 14:33

Nadawcy z MUX8 chcą renegocjować z Emitelem stawki

Foto: Bloomberg

O tym, że TVP po dwóch latach zwlekania ze startem swoich stacji w nowym pakiecie naziemnych stacji (tzw. MUX8) zaczyna się interesować warunkami nadawania w ramach tej oferty poinformował Jerzy Straszewski, prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej na odbywającej się teraz w Poznaniu 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawie PIKE. – TVP jest zainteresowana wejściem na MUX8, ale na określonych zasadach ekonomicznych - podkreślił Straszewski. – To ważne, że ruszył wreszcie proces uzupełnienia tego MUX o kanały TVP, a to będzie miało związek z negocjowaniem nowych warunków współpracy z Emitelem – zapowiedział.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama