Polskie marki nabierają mocy. Ich wartość stale rośnie

Laureaci 12. edycji rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej”
Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek
Firmy będące właścicielami najdroższych krajowych znaków towarowych potrafiły wykorzystać poprawę w gospodarce, co potwierdza największy od pięciu lat wzrost łącznej wartości ich marek.

Już po raz 12. oszacowaliśmy w nim z pomocą firmy Acropolis Advisory wartość 330 polskich znaków towarowych – utworzonych przede wszystkim z myślą o polskim rynku, choć niekoniecznie należących do krajowych firm.

- Od 12 lat „Rzeczpospolita" walczy o polskie marki – mówił Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej". – Kibicujemy producentom, którzy wierzą, że nasz rynek jest na tyle dojrzały, że warto inwestować w prestiż, zaufanie i jakość, czyli te wartości, które składają się na pojęcie „dobra marka" – mówił podczas uroczystej gali rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej".

Polski kapitał stoi za liderem naszego rankingu, którym od 2007 roku nieprzerwanie jest Orlen, flagowy brand największego koncernu paliwowego w Polsce. Jego wartość w tym czasie (od 2007 r.) wzrosła o 74 proc. Przyczynił się do tego zarówno rozwój rynku motoryzacyjnego w Polsce – co zwiększa świadomość flagowej marki paliwowej...

Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL