Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.12.2017 10:03 Publikacja: 15.12.2017 07:47
Foto: Bloomberg
Dostawy zaczną się w I kwartale 2020 i potrwają do 2023 r. Samoloty będą napędzane silnikami Pratta&Whitneya z konglomeratu UTC.
Zamówienie jest konsekwencją ochłodzenia stosunków drugiego w USA przewoźnika z Boeingiem od października, gdy koncern skłonił resort handlu do obłożenia cłem prawie 300 proc. samolotów serii C Bombardiera, zamówionych przez tę linię. Linia odmówiła wyjaśnienia, czy spór handlowy obu producentów samolotów miał wpływ na jej decyzję kupienia u Airbusa. — To jest właściwa transakcja we właściwym czasie dla naszych klientów, pracowników i udziałowców — oświadczył prezes Delty, Ed Bastian.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas