Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.09.2019 11:53 Publikacja: 21.09.2019 16:42
Foto: Bloomberg
Rosjanie nie zrażają się tym, że podobny zabieg już stosowali w przeszłości i nie pomógł.
Superjet 100 miał stanowić groźną konkurencję dla B737 i Airbusów 320. Szybko jednak okazało się, że maszyny są niedopracowane, psują się i zamiast zwiększyć konkurencję przewoźników, którzy zdecydowali się włączyć je do swojej floty, stały się źródłem wielkich kłopotów. W efekcie kolejne linie zagraniczne rezygnowały z eksploatacji tych maszyn. W tej chwili latają one już tylko w Rosji. 5 maja Superjet Aerofłotu z 73 osobami na pokładzie spadł po awaryjnym lądowaniu w Moskwie i zapalił się. Zginęło wówczas 41 osób a kilkanaście odniosło rany.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas