Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.09.2019 11:53 Publikacja: 21.09.2019 16:42
Foto: Bloomberg
Rosjanie nie zrażają się tym, że podobny zabieg już stosowali w przeszłości i nie pomógł.
Superjet 100 miał stanowić groźną konkurencję dla B737 i Airbusów 320. Szybko jednak okazało się, że maszyny są niedopracowane, psują się i zamiast zwiększyć konkurencję przewoźników, którzy zdecydowali się włączyć je do swojej floty, stały się źródłem wielkich kłopotów. W efekcie kolejne linie zagraniczne rezygnowały z eksploatacji tych maszyn. W tej chwili latają one już tylko w Rosji. 5 maja Superjet Aerofłotu z 73 osobami na pokładzie spadł po awaryjnym lądowaniu w Moskwie i zapalił się. Zginęło wówczas 41 osób a kilkanaście odniosło rany.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas