Reklama
Rozwiń
Reklama

Osiem B787 wycofanych, mają wady kadłuba

Niektóre linie lotnicze używające B787 Dreamliner wycofały z użycia 8 samolotów po wykryciu przez ich producenta dwóch różnych problemów w części kadłuba. Boeing szuka przyczyny, powiadomił o wszystkim amerykański urząd lotnictwa FAA.

Aktualizacja: 28.08.2020 18:25 Publikacja: 28.08.2020 18:13

Osiem B787 wycofanych, mają wady kadłuba

Foto: Adobe Stock

- Natychmiast skontaktowaliśmy się z liniami, które używają te osiem maszyn, aby powiadomić je o sytuacji, samoloty zostały tymczasowo odsunięte od latania, aż zostaną naprawione — poinformował rzecznik Peter Pedraza.

„Boeing zidentyfikował dwa odrębne problemy produkcyjne dotyczące łączenia niektórych sekcji w tyle kadłuba B787, które (problemy) łącznie nie spełniają naszych norm projektowych. Ustaliliśmy, że oba problemy dotyczą 8 samolotów z dostarczonej floty i dlatego muszą być skontrolowane i naprawione przed dalszą działalnością" — cytuje komunikat koncernu cyfrowy portal lotniczy Air Current, który jako pierwszy podał tę informację.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama