Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 07.07.2021 17:12 Publikacja: 07.07.2021 16:55
Foto: Adobe Stock
Wszystkie porty, które wyraziły chęć takiej współpracy mają dzisiaj podobne problemy — bardzo wolno odbudowujący się ruch pasażerski, który rok temu praktycznie zamarł z powodu pandemii, a co za tym idzie także spadek przychodów. Nie brak bankrutujących linii lotniczych, a te, które przetrwały zmuszone były skorzystać z pomocy publicznej, na którą Komisja Europejska wprawdzie dała zgodę luzując warunki korzystania z pieniędzy podatników, ale też narzuciła ograniczenia dotyczące rozwoju przewoźników.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas