Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.05.2017 11:18 Publikacja: 14.05.2017 09:18
Foto: Bloomberg
Przewoźnik francusko-holenderski zamierza w okresie 2017-20 osiągnąć wzrost przewozów transkontynentalnych o 2-3 proc., zmniejszyć o ponad 1,5 proc. koszty jednostkowe, wypracować dodatnie przepływy gotówkowe nie licząc cesji, inwestować 2-2,5 mld euro rocznie i zmniejszyć dług.
Grupa zajmująca w Europie drugie miejsce za Lufthansą potwierdziła również zamiar uruchomienia nowej linii Boost, która będzie obsługiwać obecnie deficytowe połączenia osiągając koszty mniejsze o 15-18 proc., co pozwoli uniknąć likwidacji tych połączeń i uruchomić nowe. Flota Boosta będzie ograniczona do 10 A350 wprowadzanych do lata 2021 na długie trasy zwłaszcza do Azji, aby konkurować z przewoźnikami znad Zatoki Arabskiej. Boost będzie też mieć 18 wąskokadłubowych A320 i A321.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas